Bezpieczny Internet

Firma COMP-SERWIS, troszcząc się o bezpieczeństwo naszych klientów, postanowiła udostępnić nową usługę
" Bezpieczny Internet". Usługa jest skierowana do stałych i nowych  klientów.

Czytaj dalej...

Kaspersky RGB POS big
kav 2017 kismd 2017 kts 2017

Co robić, gdy Internet nie działa

by Super User
in Pomoc

Co robić, gdy Internet nie działa

Jeżeli posiadasz opłacony abonament a sieć Internet nie działa w Twoim komputerze, zanim skontaktujesz się z naszą firmą, sprawdź kilka istotnych rzeczy:

  • czy antena skierowana jest w stronę nadajnika i czy nadajnik nie jest przesłonięty (np. drzewem, nowowybudowanym budynkiem itp.),
  • czy wszystkie wtyczki są prawidłowo podłączone,
  • czy kable od instalacji internetowej nie są uszkodzone (np. przetarte, przegryzione przez zwierzęta),
  • czy połączenie sieciowe używane przez system Windows do komunikacji jest włączone,
  • czy jest zainstalowane połączenie pppoe oraz wyłączony protokół tcp/ip (konfiguracja używana w przypadku stosowania kart radiowych i AP clientów 2,4Ghz. Aplikacja "konfigurator pppoe" dostępna jest w dziale "Download").
  • czy dostępu do Internetu nie blokuje nieprawidłowo skonfigurowany program antywirusowy, firewall lub inna aplikacja.

W zależności od typu instalacji, za pośrednictwem której twój komputer jest podłączony do sieci Internet, możesz sprawdzić jeszcze kilka dodatkowych elementów:

  • jeśli w instalacji jest zasilacz zasilający urządzenie nadawczo-odbiorcze lub inny osprzęt sieciowy, należy sprawdzić, czy działa zasilacz – wpięty do gniazdka zasilacz powinien być lekko ciepły,
  • zasilacz, o którym mowa we wcześniejszym punkcie, można na kilkanaście sekund wyłączyć z prądu, po czym włączyć ponownie – po ponownym uruchomieniu, urządzenie powinno samoczynnie nawiązać połączenie i rozpocząć prawidłową pracę,
  • jeśli posiadasz antenę podłączoną kablem koncentrycznym do karty radiowej (za pomocą okrągłego, wkręcanego wtyku), sprawdź poziom odbieranego sygnału – jeśli jest słaby, sprawdź, czy nie jest uszkodzony kabel (np. przy wtyczce lub w pobliżu anteny),
  • jeśli w gospodarstwie domowym do Internetu podłączonych jest więcej komputerów, należy sprawdzić czy problem występuje na wszystkich komputerach, czy dotyczy tylko jednego,
  • jeśli antena posiada diody sygnalizujące pracę (nie wszystkie anteny je mają), należy sprawdzić, czy diody te nadal świecą.

 

Zgłaszanie awarii

Każde zgłoszenie usterki powinno zawierać imię, nazwisko oraz adres osoby, na którą jest zawarta umowa, numer ID (jest wyszczególniony na umowie), opis problemu oraz informację jak długo dany problem występuje.
Zgłoszenia anonimowe lub zawierające niepełne dane mogą uniemożliwić nam zidentyfikowanie Abonenta, a tym samym określenie występującego problemu. 

Przy zgłoszeniu niskich prędkości transmisji w Internecie, prosimy dołączyć wyniki z testera prędkości umieszczonego pod adresem: http://speed.csnet24.pl/

Zgłoszenia telefoniczne przyjmowane są w godzinach pracy Biura Obsługi Klienta.
Zgłoszenia poprzez e-mail i system BOK Online, przyjmowane są całodobowo. 

Aby zgłosić usterkę, skontaktuj się z nami:

1. Zadzwoń pod jeden z numerów: 13 30 73 000,  608 649 147

Zgłoszenia telefoniczne odbierane są w godzinach pracy biura obsługi klienta (pn-pt, g. 9.00-17.00).

2. Wyślij zgłoszenie poprzez BOK Online ze strony bok.comp-serwis.com.pl

Zaloguj się na stronę bok.comp-serwis.com.pl podając numer ID i PIN (dostępne na Twojej umowie i ostatnich fakturach).
Po zalogowaniu, wejdź do działu "Helpdesk" i wypełnij formularz zgłoszenia, podając opis problemu oraz informację jak długo dany problem występuje.

3. Wyślij e-mail na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Proszę pamiętać o podaniu dokładnych danych, dzięki którym będziemy mogli Państwa zidentyfikować. Odpowiedzi na kontakt poprzez e-mail wysyłamy dopiero po zidentyfikowaniu ewentualnego problemu (ze względu na weekend lub godziny nocne, czas reakcji może się odpowiednio wydłużyć). Zgłoszenie email nie jest jednoznaczne z zamówieniem serwisu. Nie ma również możliwości zamówienia serwisu poprzez email.

4. Zgłoś usterkę osobiście w Biurze Obsługi Klienta

Biuro czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00.
Adres i mapka dojazdu, dostępne są w dziale Kontakt.