Aktualności

Zmiana rachunków bankowych BGŻ do...

W związku z powstałymi problemami z rachunkami w BGŻBNP, po stronie banku; informujemy że...

czytaj więcejczytaj dalej

Budowa sieci światłowodowej w...

Firma COMP-SERWIS rozpoczyna budowę sieci światłowodowej w powiecie Sanockim. Szczegółby w...

czytaj więcejczytaj dalej

Zmiany w Pakietach Telewizyjnych

Uprzejmie informujemy, że z dniem 01.08.2016 roku zostają zmienione podstawowe pakiety...

czytaj więcejczytaj dalej

Aktywacja za 1zł

Dla nowych Klientów, którzy posiadają już sprzęt do odbioru Internetu. Jeżeli masz już...

czytaj więcejczytaj dalej

TELEFONIA CYFROWA - Tani Domowy Telefon

Wprowadziliśmy do naszej oferty usługę TELEFON. Jest to telefonia cyfrowa, która oferuje...

czytaj więcejczytaj dalej

Co robić, gdy Internet nie działa

 

Co robić, gdy Internet nie działa ?

 

Jeżeli posiadasz opłacony abonament a sieć Internet nie działa w Twoim komputerze, zanim skontaktujesz się z naszą firmą, sprawdź kilka istotnych rzeczy:

  • czy antena skierowana jest w stronę nadajnika i czy nadajnik nie jest przesłonięty (np. drzewem, nowowybudowanym budynkiem itp.),
  • czy wszystkie wtyczki są prawidłowo podłączone,
  • czy kable od instalacji internetowej nie są uszkodzone (np. przetarte, przegryzione przez zwierzęta),
  • czy połączenie sieciowe używane przez system Windows do komunikacji jest włączone,
  • czy jest zainstalowane połączenie pppoe oraz wyłączony protokół tcp/ip (konfiguracja używana w przypadku stosowania kart radiowych i AP clientów 2,4Ghz. Aplikacja "konfigurator pppoe" dostępna jest w dziale "Download").
  • czy dostępu do Internetu nie blokuje nieprawidłowo skonfigurowany program antywirusowy, firewall lub inna aplikacja.

W zależności od typu instalacji, za pośrednictwem której twój komputer jest podłączony do sieci Internet, możesz sprawdzić jeszcze kilka dodatkowych elementów:

  • jeśli w instalacji jest zasilacz zasilający urządzenie nadawczo-odbiorcze lub inny osprzęt sieciowy, należy sprawdzić, czy działa zasilacz – wpięty do gniazdka zasilacz powinien być lekko ciepły,
  • zasilacz, o którym mowa we wcześniejszym punkcie, można na kilkanaście sekund wyłączyć z prądu, po czym włączyć ponownie – po ponownym uruchomieniu, urządzenie powinno samoczynnie nawiązać połączenie i rozpocząć prawidłową pracę,
  • jeśli posiadasz antenę podłączoną kablem koncentrycznym do karty radiowej (za pomocą okrągłego, wkręcanego wtyku), sprawdź poziom odbieranego sygnału – jeśli jest słaby, sprawdź, czy nie jest uszkodzony kabel (np. przy wtyczce lub w pobliżu anteny),
  • jeśli w gospodarstwie domowym do Internetu podłączonych jest więcej komputerów, należy sprawdzić czy problem występuje na wszystkich komputerach, czy dotyczy tylko jednego,
  • jeśli antena posiada diody sygnalizujące pracę (nie wszystkie anteny je mają), należy sprawdzić, czy diody te nadal świecą.

 

Zgłaszanie awarii

Każde zgłoszenie usterki powinno zawierać imię, nazwisko oraz adres osoby, na którą jest zawarta umowa, numer ID (jest wyszczególniony na umowie), opis problemu oraz informację jak długo dany problem występuje.
Zgłoszenia anonimowe lub zawierające niepełne dane mogą uniemożliwić nam zidentyfikowanie Abonenta, a tym samym określenie występującego problemu. 


Przy zgłoszeniu niskich prędkości transmisji w Internecie, prosimy dołączyć wyniki z testera prędkości umieszczonego pod adresem: 
http://speed.csnet24.pl/

Zgłoszenia telefoniczne przyjmowane są w godzinach pracy Biura Obsługi Klienta.
Zgłoszenia poprzez e-mail i system BOK Online, przyjmowane są całodobowo. 

Aby zgłosić usterkę, skontaktuj się z nami:

1. Zadzwoń pod jeden z numerów: 13 30 73 000,  608 649 147

Zgłoszenia telefoniczne odbierane są w godzinach pracy biura obsługi klienta (pn-pt, g. 9.00-17.00).

2. Wyślij zgłoszenie poprzez BOK Online ze strony bok.comp-serwis.com.pl

Zaloguj się na stronę bok.comp-serwis.com.pl podając numer ID i PIN (dostępne na Twojej umowie i ostatnich fakturach).
Po zalogowaniu, wejdź do działu "Helpdesk" i wypełnij formularz zgłoszenia, podając opis problemu oraz informację jak długo dany problem występuje.

3. Wyślij e-mail na adres biuro@comp-serwis.com.pl

Proszę pamiętać o podaniu dokładnych danych, dzięki którym będziemy mogli Państwa zidentyfikować. Odpowiedzi na kontakt poprzez e-mail wysyłamy dopiero po zidentyfikowaniu ewentualnego problemu (ze względu na weekend lub godziny nocne, czas reakcji może się odpowiednio wydłużyć). Zgłoszenie email nie jest jednoznaczne z zamówieniem serwisu. Nie ma również możliwości zamówienia serwisu poprzez email.

4. Zgłoś usterkę osobiście w Biurze Obsługi Klienta

Biuro czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00.
Adres i mapka dojazdu, dostępne są w dziale Kontakt.